The best bank account for small businesses

0
960

Wszyscy w biznesie potrzebują konta bankowego. Ale wszystkie banki nie są takie same i niektóre oferują usługi, które mogą odpowiadać Twoim potrzebom, podczas gdy inne nie są dostosowane do Twojego rodzaju działalności.

Banki kochają małe firmy! Dlatego mają oferty wstępne, takie jak „bezpłatna bankowość przez pierwsze dwa lata”. Wiedzą, że jeśli złapią przedsiębiorcę, gdy zaczyna działalność po raz pierwszy, są szanse, że mają klienta na całe życie.

Jeśli prowadzisz działalność, jak wybrać odpowiedni bank? To zależy… Założę się, że wiedziałeś, że to powiem?

Jeśli twoje konto jest zawsze na kredyt, powinieneś udać się do banku, który oferuje odsetki od pieniędzy na twoim koncie. Jeśli zazwyczaj masz długi, być może lepiej wybrać bank, który oferuje najniższe stopy procentowe i nie pobiera wysokich opłat karnych.

Czy potrzebujesz dużo wypłat gotówki? Następnie wybierz bank, który ma wiele gotówki w pobliżu Twojej firmy i domu.

Czy wolisz korzystać z bankowości internetowej? Większość banków ma bankowość internetową, ale niektóre mogą być bardzo powolne. Porozmawiaj ze współpracownikami, aby dowiedzieć się, które konta internetowe są najlepsze.

Niektóre banki pozwalają nawet wpłacać gotówkę i czeki na dowolnej poczcie. Jest to idealne rozwiązanie dla osób, które mają dużą liczbę małych transakcji i nie mają w pobliżu oddziału.

Potrzebujesz biznesowej karty kredytowej? Wiele banków oferuje bezpłatną biznesową kartę kredytową na pierwszy rok, a czasem nawet dwa. Co z biznesplanem? Niektóre banki oferują nawet bezpłatne oprogramowanie biznesowe, które pomaga w tworzeniu biznesplanów!

Zmiana konta bankowego firmy jest szybka i łatwa i nie ma potrzeby łączenia się z jednym bankiem na wieczność. Gdy zmieniają się potrzeby Twojej firmy, dlaczego nie zmienić konta bankowego?

________________________________________________________________________
ARTYKUŁ SPONSOROWANY | Drogi czytelniku powyższy artykuł może być materiałem reklamowym (artykułem sponsorowanym), który został napisany lub zlecony przez reklamodawcę.